godizapan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Moa von Bäst - 30 oktober 2012 09:45

Usch, vaknade precis. Hatar att vakna tidigt för då blir jag på så himla dåligt humör resten av dagen. Man ska vakna till fågelsång och solsken halv ett på dagen! ;3


Känner mig inte så jätteaktiv på bloggen nu när vi är lediga, men jag fortsätter ändå med 14 Day Challenge så att det blir minst ett inlägg per dag (lite för mycket, kanske..?) 


 

Se där, två dvärgar på bilden! Trötter och Butter (nej, inte smör). 

 

Av Moa von Bäst - 28 oktober 2012 19:31

 


     

Av Moa von Bäst - 28 oktober 2012 19:17

Håller på att fixa bilderna till EVIN, herrebanan vad mycket jobb det är. Efter att ha spenderat flera timmar med att ta korten, utse dem, redigera dem, skriva en text om dem och ladda upp dem på sidan (http://evin.nu) hoppas jag för guds skull att det är värt det. 

 

 

En av bilderna jag tävlar med. c:

 

 

Av Moa von Bäst - 28 oktober 2012 13:30

En Nikon, biobiljetter, mer tid, starkare muskler, ett rum som städar sig själv.

 

 


Av Moa von Bäst - 28 oktober 2012 12:23

Vaknade halv tio av att brorsan sprang i trappan, härligt härligt för en som mig som sover till tolv annars. Gick ner och satte mig vid teven, sedan klampade pappa in i vardagsrummet. Han hade gått till Willy:s för att köpa frallor, men vad konstigt... affären var stängd? Så kom vi på att det var vintertid nu! Vilket leder till att jag egentligen hade soit till halv NIO, och plötsligt hade jag förlorat en sovtimme! 


Har nu städat rummet och sitter med shorts, tåstrumpor och hårinpackning. c: Tummen upp för det!

 

 

Både håret och foten fick vara med.

 

 

Av Moa von Bäst - 27 oktober 2012 21:13

Dags att stänga av datorn, har sutti framför den hela dagen och fixat med bilderna till EVIN... ._. Då får vi väl hoppas att det var värt besväret för annars vet jag någon som kommer att kasta sin kamera i väggen... eller åtminstonde bli ordentligt sur.


 

Vad glor du på?

 

Av Moa von Bäst - 27 oktober 2012 13:54

Då måste det nog vara att ha fått träffa min underbara bästis, åkt till Gröna Lund och Skara Sommarland. Världens bästa sommarlov!


 

Av Moa von Bäst - 27 oktober 2012 13:13

Idag MÅSTE jag fixa bilderna till fototävlingen EVIN. Pappa var med förra året och vann bland annat presentkort på 2000 kronor på alla affärer i Örebro. Det var även en liten flicka på fem-sex år som vann en egen kamera, och kan hon så kan definitivt jag!


 

WISH ME GOOD LUCK. 

 

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards