godizapan

Alla inlägg under juli 2013

Av Moa von Bäst - 31 juli 2013 20:02

Nyttigt och gott. Yumma!

Av Moa von Bäst - 30 juli 2013 22:54

Hai.
Sitter och drogar favoritserien, nämn en enda person som inte gillar den där lilla skalliga tolvåringen med olagliga tatueringar över hela sin kropp och som har coola powers över tha air.

Bai.

Av Moa von Bäst - 30 juli 2013 09:59

Nu sitter jag i soffan hemma hos Lea och om någon timme så ska vi ge oss av hemåt. Vi har en sex timmars lång bilfärd framför oss, tummen upp för det!

En tjusig, högkvalité-ig bild på mig och lilla Freddy! Kommer sakna honom. Men jag tycker synd om min bror Johan som har varit tvungen att sova i soffan med honom lutandes över sig. Kan bara föreställa mig hur det skulle vara att vakna mitt i natten och det första man kan urskilja är hans eldskadade ansikte ...

Av Moa von Bäst - 29 juli 2013 21:22

Idag åkte vi till Kristianstad och jag gick runt med syrran i olika klädaffär vilket slutade med en ursnygg klänning (som om jag inte har tillräckligt med klänningar), ett gult linne, några mustascher och samma par shorts jag köpte för ett par veckor sedan fast i en annan färg.

Tog dock inte kort på något av det som jag köpte även om mustasch-halsbandet syns lite på första bilden HAH. Men ångrar så att jag inte köpte det vita linnet. Men jag tog nästan livet av mig när jag såg det gråa linnet, jag hoppas ni förstår varför.

Av Moa von Bäst - 28 juli 2013 20:54

Innan idag åkte vi till en strand och fikade. Nu har vi suttit i soffan och chilledillat, och jag har lekt Freddy Krueger.

Tuffingarna!

Av Moa von Bäst - 28 juli 2013 16:23

Sitter på en superlyxig biofgraf och ska se Dumma mig 2 tillsammans med resten av familjen.

Hoppas på ett mästerverk. Take care!

Av Moa von Bäst - 27 juli 2013 15:51

Sitter i bilen påväg till Bromölla där jag ska träffa min storasyster, storebror, deras mamma och min systerson. Jag har inte sett någon av dem på flera år så det ska bli jättekul att få spendera några dagar med dem. Dock blev jag vääääldigt stressad eftersom att jag fick beskedet fem minuter efter at ha klivit ur duschen att vi skulle ge oss av om en timme. Så jag fick helt enkelt packa mina smutsiga kläder i en mindre väska, leta upp andra förnödenheter och sedan sticka. Hann lyckligtvis proppa i mig tre nutellamackor innan vi satte oss i bilen.

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards