godizapan

Alla inlägg under november 2012

Av Moa von Bäst - 30 november 2012 11:39

 

Eftersom att jag, Sophia och Sundus är så himla awesome så har vi frisurf just nu. Idrotten var bäst, vi körde Kinesiska Muren och jag skrek positiva saker på mitt lag hela tiden. :3 (Harkel host, därför har jag så ont i halsen nu).    

Av Moa von Bäst - 30 november 2012 07:36

Okej, universum saknar inte (dåligt) sinne för humor. Först hinner jag längta ihjäl mig till Breaking Dawn part II, planerar allting med min bästis och sedan när dagen kommer så beslutas filmen vara från femton år. Fine, vi överlever, vi har åtminstonde varandra. Sen ser min bästaste lärare Ferid till att vår klass kan se på den - och att man får bjuda med vem man vill. Så det är klart att jag ringer min bästis då! Hon blir superglad, och har inget annat för sig imorgon, men... komplikationer uppstår och hon kan inte komma.


Vi skulle ju se på slutet tillsammans, det känns som om jag sviker dig om jag ser på den utan dig...   


 

Senare idag kommer den roliga och glada versionen av mig tillbaka. Hold on!

 



Av Moa von Bäst - 29 november 2012 07:49

   

Av Moa von Bäst - 29 november 2012 07:37

Minusgrader och en lätt vitpudrad mark. <3

Dags att ta fram långkallingarna, för er som inte gjort det än! Det enda problemet med att använda dem (eller ett extra par tights) är att det känns som om benen kokar inomhus. ._. Utomhus är det bara lovely att slippa frysa om både det ena och det andra.


Idag måste jag ringa min bästis. Jag vet inte om hon ser det här, men vi hade ju lovat varandra att titta på de två Breaking Dawn-delarna tillsammans.


Jag älskar dig, Fanny.   


   

Jag lägger mig så sent på kvällarna, men det är inte mitt fel att jag inte orkar sova.    


Av Moa von Bäst - 28 november 2012 19:10

ÅH HERREJÖSSES. 

På fredag dör jag.

Och jag älskar min lärare. 

Breaking Dawn part II, säger jag bara.   


Blir gråtfärdig bara av att se trailern. Ska prata med min bästis och se om hon kan se den tillsammans med mig, det blir inte samma sak annars...

 

   

Föreställ er att jag springer runt och skriker "OH MY EDWAAAAAAARD!!!!!!!"  

Av Moa von Bäst - 28 november 2012 07:39

Goden morgen, snön ligger fortfarande kvar på marken även fast den är lite småslaskig mycket superslaskig.


 


Jag känner mig lite bättre idag.   Det är ju därför jag ler så himla stort på bilden, vet ni. Det måste bero på att jag bara latat mig och sett på filmer, knarkat halstabletter+alvedon och smörjt in mig med en illaluktande gegga som enligt mamma ska hjälpa mot förkylningar. (wat. Fast jag förstår om förkylningen vill packa sin väska och dra, så illa som geggan luktar).


 

Av Moa von Bäst - 27 november 2012 19:30

Snö, snö, snö. Än så länge har det bara snöat två gånger denna höst, och förra gången var den ovälkommen (åtminstone av mig). Men nu SKA det snöa om jag så ska stå med en piska i handen och slå på molnen. Ingen snö = ingen julafton!


Lite tidigt att bry sig om julafton, men äsch.   

 

 

Att ligga i sängen och se på film är superskönt när man är sjuk.

 



Av Moa von Bäst - 27 november 2012 14:45

 

By the way, det snöar fortfarande.   

 

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards