godizapan

Alla inlägg under juni 2014

Av Moa von Bäst - 30 juni 2014 07:17

Jag klippte mig igår. Eller rättelse, pappa klippte. Eller ännu mer rättelse, han toppade mig lite grann. Håret känns ungefär supermycket kortare och jag stör mig på det.
Men asså, vad ska en göra? En vill ju ha längre hår men inga kluvna hårtoppar. Livet är hårt.

Av Moa von Bäst - 29 juni 2014 12:14

Igår var det verkligen en seg dag, jag gjorde ett nytt försök med att baka kladdkakemuffins och kvällen spenderades med älskling. Han var med mig även en stund i natt vilket jag verkligen behövde då jag inte kommer kunna träffa honom så mycket under denna månad (and that fact made it hard for me to let him go last night). God damn it jag pratar för mycket engelska.

 Och nu får ni ta del av den här retro-coola bilden bara för att jag i princip inte har några bilder alls än på min dator. 

 

Av Moa von Bäst - 27 juni 2014 07:19

Nu har det gått redan två veckor av mitt jobb och endast en vecka består. Tiden går jättefort men jag hoppas att den saktar ned när jag är ledig så att jag kan hitta på massa roliga saker under lovet (och hinna med att sola och bada också)!

Av Moa von Bäst - 25 juni 2014 08:30

Jag hade en fantastisk dag i Stockholm igår och idag ska vi också göra massa roligheter. Vi ska till Tegelbruket och bland annat klättra på deras klätterväg! Det ska bli awesome då jag inte har klättrat sedan förra året, och jag faktiskt saknar det en del ... däremot saknar jag inte att ha såroga händer flera dagar efteråt!

Av Moa von Bäst - 24 juni 2014 07:15

Jag hade en jättebra dag igår då jag och Salma gick på bio med gården och såg Divergent (det var på tiden) som var asbra men väldigt annorlunda än vad jag trodde den skulle vara.
Efter filmen så eskotterade jag henne hem i skydd av hennes paraply aka vapen och hemma så sjöng jag för henne med stolt röst. Desvärre kunde jac inte stanna längre med födelsedagsbarnet då jag skulle upp tidigt morgonen därefter.
För idag ska vi åka till Stockholm!! Och det ska bli riktigt awesome.

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards