godizapan

Alla inlägg under juni 2013

Av Moa von Bäst - 30 juni 2013 22:23

Skräckis med Sophia.

Av Moa von Bäst - 30 juni 2013 18:42

Idag hade det varit en underbart fabiolösastisk dag! Jag har sprungit och haft ett fotbad och varit ute och gått och cyklat i detta fantastiska väder. Snart blir det en supergod middag och efter det ska jag packa klart.

Å rävoar!

Bildernaärmörkadealwithitok.

Av Moa von Bäst - 30 juni 2013 13:11

Nu sticker jag ut och springer. Har äntligen hittat jogginnbyxorna!!

Ciao.

Av Moa von Bäst - 29 juni 2013 15:57

Satt och njöt av solskenet, och sedan såg jag det här.

En död fågel!!!!!!!! Fast varför skulle det vara värre än kycklingen som din morsa eller farsa håller på att laga i köket just nu?

Hälsningar den stolta blekfisen.

Av Moa von Bäst - 29 juni 2013 14:38

Le fu, nu slutade det precis spöregna, även om åskan fortfarande dröjer sig kvar. Jag ääälskar nämligen regn, det är så mysig och avslappnande och ljudet är bara så åååh.
(Jag skrämmer mig själv när jag låter som en fjortis som beskriver sitt första ligg när jag berättar vad jag tycker om regn.)

Äckliga bajs-mobilkamera.

Av Moa von Bäst - 29 juni 2013 12:29

Hai alla morgonkycklingar.
Idag känns det spm om jag har ungefär en miljon grejer att göra, förom två gånger två dagar så försvinner jag ur detta land. Det är äckligt nära och jag har inte ens packat klart. Så idag ska jag försöka få ordning på det och om jag hinner (klart jag hinner, jag menar om motivatiomen tillåter) så ska jag ut och springelera. Har inte gjort det på en vecka, BLAH.

Baj zde wäi. Måste bara tipsa om den här hudkrämen från Salvidrem, har inte själv testat den men ingredienserna gjorde mig glad!

Förutom vatten innehåller den mest glycerin! Fantastiskt va!? Ni kan hitta den på Ica Maxi, på den lilla hyllan framför den låååånga raden med cancerframkallande och hormonrubbningsbara schampon. Detär en liiiten hylla med bla. Urtekrams underbara produkter. Jag själv använder deras SLS-fria schampo och flour-fria tandkräm.

Av Moa von Bäst - 28 juni 2013 14:45

Köpte ett azumigt skal slash skydd idag på Teknikmagasinet till mobilen. And i'm lovin' it./k] Synd att det inte finns så många coola skal till Samsung då t.ex ajfån är mycket populärare och vanligare. Blöööh.

Av Moa von Bäst - 28 juni 2013 09:18

Nu undrar ni säker hur jag kan se så pigg och glad ut. Och vad jag, JAG, MOA VON BÄST, vaken vid denna tid. På sommarlovet.
Jo, kära vänner. Varför jag är så glad är för att jag i veckan ska se på en skräckis med Filip, och varför jag inte fortfarande ligger kvar i sängen och sussar gott är att jag ska träffa fot-Anders idag. Sista gången på länge då han får ledigt sedan under sommaren.

Nu måste jag ner och se till att mamma hinner med bussen, jag själv tar cykeln in. Tjingeling.

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards