godizapan

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Moa von Bäst - 27 juni 2013 22:22

Nu har jag snart packat klart, åtminstone för min stora väska ...sedan kommer ju HANDBAGAGET! Ääää. Det är jobbigt att behöva vända upp och ner på halva rummet i sin desperata letan efter ett visst linne som man vill ha med. Men sånt är liveeet.

Av Moa von Bäst - 27 juni 2013 16:03

Första blogginlägget från mobilen! Jag kommer förhoppningsvis att bli mer aktiv här med tanke på att jag slipper springa upp till datorn varje gång som jag har något sensationellt att skrika ut till er.
Fastt måste bara säga; kameran är bajsig.
Vilket betyder att den inte är så bra.

Av Moa von Bäst - 27 juni 2013 14:15

Min älskling. I flera år har jag troget väntat på dig, jag har drömt om dig och längtat efter dig. Och nu har jag äntligen fått dig. Nu ska vi för evigt vara tillsammans! Frukta icke ensamheten för jag kommer alltid stå vid din sida!


Min älskade lilla Samsung Galaxy S3 mini.     

Vår första bild tillsammans. Naaaaaaaaaaaaaw.

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards