godizapan

Alla inlägg under maj 2013

Av Moa von Bäst - 31 maj 2013 18:02

 

El fotógrafo: Michael Neumann


Den här bilden får ni ta och stirra på så att bloggen får en lite mer somrig känsla. Just nu håller jag på att dö efter att ha tittat på ett roligt klipp som vägrar gå med på att länkas här. Synd. 


 By the way, ÄLSKA VÄDRET.



Av Moa von Bäst - 31 maj 2013 13:05

 

Just nu sitter jag och skrivelerar på min berättelse och lyssnar på Dead by April, ofc. Idag hade jag tänkt ut och springa, för jag är lite sådär psykiskt sur på mig själv med tanke på att jag legat på latsidan med träningen ett tag. 

 Nu ska jag fortsätta slå som en tusenfoting med nervgift i ådrorna efter myggan som cirklar omkring mig. Åh rävoar. 

Av Moa von Bäst - 30 maj 2013 19:46

 

7F14U, vill ha fler armband. Ska ta och köpa snedstreck göra några så att jag kan pryda hela armen, som jag har sagt förut är armband en stor del av min personlighet.


IJALLAFALL.

 Efter skolan så åkte jag och Cassandra upp till stan och kikade på kläder och käkade på donken, ska vara lite mainstream och säga att det var najsigt. Och hoppas på att det blir lika härligt väder som det var idag imorgon. Ochnublirdetbarakonstigameningarförjagharbråttomfö
rnätverketstängsavsnartBAI!

Av Moa von Bäst - 29 maj 2013 15:14

 

Här får ni en glad bild på mig som jag tog här om dagen uppe på Vivallakullen.Idag har det varit en lugn dag, men på morgonen så undrade jag vad i hela världen jag hade gjort under natten. Jag var så trött att mina kära klasskamrater påpekade hur jag såg ut och jag orkade inte ens lyfta fötterna när jag släpade mig fram. Och innan jag drog till skolan så var det som om någon hade klistrat igen mina ögonlock som inte ville hålla sig öppna när jag gjorde i ordning frukosten. Mysteriet är än så länge olöst men jag får väl klura på det när jag åker till klättergymmet senare. 

Av Moa von Bäst - 28 maj 2013 19:24

Ändrade planer, eftersom att jag och Cassandra ändå ska cykla upp till stan på fredag så då kan jag bara kila in på BikBok, prova ut rätt storlek och sedan trippa ut som den lyckliga, samvetanderättandes tjejen jag kommer vara då. Men nu sitter jag och letar igenom deras hemsida och hittar inte det paret jag vill ha någonstans. WHERE R U, COME BACK.

Av Moa von Bäst - 28 maj 2013 14:46

Just nu sitter jag och funderar. Så snart som möjligt måste jag cykla in till stan, för jag ska antingen a) byta ut en klänning jag köpte Stockholm mot en annan, dyrare, eller b) skita i klänningen och köpa ett par shorts.


BESLUTSÅNGEEEEEEEEEEEST. 


Edit: Efter en stunds funderande och velandes fram och tillbaka och många om och men så har jag bestämt mig för alternativ b. Hoppas jag överlever för den dyrare klänningen var fasiken snygg.


Så här får ni en helt orelaterande bild på mig, min konfatisha och mitt härliga stökiga golv. Lägg märke till min grymma bibel och den trasiga Kalle Anka-tidningen.  



Av Moa von Bäst - 27 maj 2013 21:24

Idag hade vi premiär och det var sista gången vi kommer träffas som hel grupp. Två kommer sluta och till hösten blir det lite förändringar. Kommer sakna er alla nu under sommaren!       

Av Moa von Bäst - 27 maj 2013 07:47

Kommer antagligen inte hinna blogga när jag kommer hem från skolan då jag måste fort som satan käka upp min lasange och sedan cykla till teatern. Vi ska ha PREMIÄR och ni får väldigt gärna komma, ni som har turen att komma förbi Markurells inne i stan klockan 19.00 Ni kommer få se något STORARTAT!!

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards