godizapan

Alla inlägg under juli 2014

Av Moa von Bäst - 31 juli 2014 12:31

Igår så gick jag och Eptisam äntligen till Tegelbrulket och skaffade gymkort, vi ska gå dit denna söndag och vi är jättetaggade!
Idag så ska jag och Sophia dra och bada, jag hoppas verkligen solen vågar titta fram lite mer så att jag kan försöka samla på mig de sista strålarna denna sommar.

Av Moa von Bäst - 29 juli 2014 12:43

Idag ska jag först ut och träffa mina saknade teaterapor och sedan ska jag hem til Eptisam igen för att skåda hennes nyfärgade hår.

Av Moa von Bäst - 26 juli 2014 18:52

Har haft en fantastisk dag med mamma på badet! Vi har pratat, fikat och bara tagit lugnt och det har verkligen varit jätteskönt.

Av Moa von Bäst - 26 juli 2014 13:04

Idag ska jag äntligen bada!! Jag och mamma ska cykla iväg till Allnängsbadet om en liten stund och så fort jag kommer dit så ska jag bara kasta mig i vattnet. Förhoppningsvis förvärras inte min förkylning, så jag ska försöka ta det lugnt resten av dagen sen.

Av Moa von Bäst - 24 juli 2014 17:06

I den här värmen och förkylningen som   härjar i min kropp så har jag inte ork med någonting, men så fort jag blir frisk ska jag ut och  bada så mycket jag kan! Tills dess ska jag fortsätta se mina videor på Youtube och rensa mitt rum.


 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards