godizapan

Alla inlägg under augusti 2014

Av Moa von Bäst - 30 augusti 2014 20:20

Haft en fantastisk dag på Pride idag, såg så många fina underbara människor!

Av Moa von Bäst - 30 augusti 2014 12:11

Hade en jättebra dag igår när vi firade min brors födelsedag! Och idag ska jag och Emma dra till Pride och det ska bli riktigt riktigt awesome.

Av Moa von Bäst - 29 augusti 2014 11:52

Idag ska vi fira min llillebrors födelsedag så om några timmar ska vi åka in till stan och käka tårta. Sedan när vi är hemma blir det presenter och annat skoj, så jag hoppas detta blir en bra dag!

Av Moa von Bäst - 28 augusti 2014 06:30

Idag är det Ista dagen den vär veckan eftersom att jag är ledig imorgon och det känns jättehärligt. Ska vila upp mig imorgon inför Pride på lördag som jag är jättetaggad inför! Eftersom att det är första gången jag går hoppas jag verkligen det blir en fantastisk upplevelse.

Av Moa von Bäst - 27 augusti 2014 06:41

Idag är det en riktigt lång dag som jag hoppas jag klarar av med tanke på min skadade fot och revben. Sedan är jag kommer hem ska jag bara ligga och se på en film eller liknande för att inte överanstränga mig.

Av Moa von Bäst - 26 augusti 2014 06:36

Igår var det verkligen en jobbig dag. Jag hade min vanliga otur och ramlade under en teaterlektion och bröt ett revben, stukade foten och fick en smäll mot käken! Så efter några timmars väntan på akuten fastslog de att jag kunde leva som vanligt så länge jag tar det lugnt.
Jag hoppas verkligen det läker så fort som möjligt och att jag fortfarande kan gå på Prides regnbågsparad på lördag.

Av Moa von Bäst - 25 augusti 2014 06:42

Idag börjar teatern igen, tjoho! Det ska bli riktigt roligt och jag hopoas att jag inte komler vara alltför trött efter den långa dagen i skolan.

Av Moa von Bäst - 24 augusti 2014 18:37

Det senaste dygnet har varit helt fantastiskt. Har spenderat den med Salma aom jag sov över och sedan idag gick vi till skolan och kollade in allt som hände där, vi hade verkligen jättekul och vädret var så varmt och härligt! Är på så himla bra humör att det inte är klokt, har skrattat så mycket och haft det så bra!

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards