godizapan

Alla inlägg under oktober 2014

Av Moa von Bäst - 31 oktober 2014 20:54

Idag har jag bakat spök-bakelser. '

Jag har även klippt i kläder och blodat ner mig för att sedan gå ut och skrämma folk, med andra ord; detta har varit en riktigt bra dag!  Har dock fortfarande färg lite här och var och ska ta en till dusch när jag kommer hem. Men nu; skräckfilm (med Halloween-tema såklart!)  

Av Moa von Bäst - 31 oktober 2014 10:39

Idag är jag officielt tillbaka efter en nästan två veckors bloggpaus så här får ni en morgontrött selfie på mig innan jag ska gå och handla.    

Idag är det ju Halloween, så ikväll ska jag och Nils bloda ned oss till smutsiga zombier och skrämma runt på folk! Ska bli riktigt roligt och hoppas verkligen att min första Bus eller godis går bra (ja, ni läste rätt. Har aldrig gått det innan). 

 Önska mig lycka till! 


Av Moa von Bäst - 20 oktober 2014 06:39

Jag har bestämt mig för att ta en liten bloggpaus, kände att det var dags nu. Jag kommer alltså inte skiva några inlägg här på bloggen under en period, och detta på grund av många olika anledningar.
Men jag är troligtvis tillbaka inom 1-2 veckor! Så då får ni gärna fortsätta läsa bloggen. Saknar ni mig väldigt mycket så kan nu ju läsa några gamla inlägg!
Tills dess så ses vi inom 2 veckor, så ha det så bra!

Av Moa von Bäst - 18 oktober 2014 13:23

Om en stund ska jag och mamma kila ned till Ica och handla eftersom att cirka allt är slut hemma. När vi kommer tillbaka sedan så ska jag göra min sista läxa och sedan lägga mig och bara mysa i det här gråpissiga vädret. 

 Här har vi en som vill ha vinter och lov NU!!  

Av Moa von Bäst - 17 oktober 2014 08:23

Idag kommer ungefär hela min klass vara ofantligt trött eftersom att de flesta var på en fest som vår skola anordnade igår. Jag själv gick inte på den utan stannade hemma och myste framför en film. Vi får se hur många det är som orkar hålla sig på bra humör idag med tanke på att festen inte slutade förens klockan 2 på natten!

Av Moa von Bäst - 16 oktober 2014 06:32

Gick hem igår lite tidigare eftersom att jag inte mådde så bra, så jag satte mig och pluggade (läs: försökte plugga) och gick sedan ut och plågade mina fötter i kängorna en liten stund.
Idag blir det zumba och det ska bli riktigt skönt, sen är eet bara en vecka kvar till höstlovet!

Av Moa von Bäst - 15 oktober 2014 06:42

Idag kommer vara första skoldagen som jag går med mina nya kängor. Det kommer göra fy fasligt ont, speciellt då jag redan fått ett par riktigt ordentliga sår, men vill en vara fin får en lida pin - och vänta tills skorna blir mjuka. Får ta med mina idrottsskor just in case mina fötter förblöder av smärta.

Av Moa von Bäst - 14 oktober 2014 06:34

Idag får nu njuta av den här otroligt fina bilden i högsta kvalité som jag tog igår när jag och Nils kilade upp i trappan på teatern och käkade Nutella.
Hade verkligen en bra eftermiddag trots att humöret hade en annan svängning på morgonen. Vi var och ät på någon awesome (och dyr) hamburgebar och vi fick smaka på heaven där, vi har planerat att äta där någon mer gång för det var så satans gott och trevligt (och dyrt) där!

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards