godizapan

Alla inlägg under september 2013

Av Moa von Bäst - 30 september 2013 23:48

Nu tar jag och lägger mig. Dagen har varit skit (även fast jag fick C på matteprovet) men nu mot kvällen så har jag haft det superkul, chattat med några av de bästa.
Imorgon är det halvdag och det ska bli så FAJKING SKÖNT, ska bara ut och njuta imorgon av den totala friheten.

Godnatt och puss och hejdå o.s.v

Av Moa von Bäst - 30 september 2013 15:15

Har inte kunnat blogga idag eftersom att appen har krånglat riktigt ordentligt. Har även haft en jobbig dag, trodde den skulle bli bättre nu mot slutet men nope. Destiny hates me.
Min förkylning verkar inte vilja släppa taget så jag funderar på att skippa teatern ikväll och bara gosa ner mig med en film, tycker jag förtjänar det faktiskt. Lite. Liiiite mys förtjänar jag.

Nä nu ska jag ta och leta upp min vattenflaska. Cheerio.

Av Moa von Bäst - 29 september 2013 11:53

Nejmen godmorgon.

Kom precis ut från duschen och ska ta och börja städa mitt högst oansenligt stökiga rum. Jag är så trött att jag snart kommer dö på fläcken, så går det när man skypar med bästa till kvart över två på natten.

Vet inte riktigt vad jag annars ska göra idag. Pluggelera. Läsa. Tråkar. Vänta.
Ah just ja, tack vare att jag gått och blivit förkyld så kunde jag inte följa med pap och bror till Uppsala för att hälsa på farmor. Suck.

Av Moa von Bäst - 28 september 2013 21:55

Har inte bloggat något idag eftersom att jag gått och blivit småförkyld, så min ork har varit nere vid noll större delen av kvällen och eftermiddagen.
Nu blir det skräckfilm och vindruvor, sedan hoppas jag pågått få vakna frisk imorgon!

Av Moa von Bäst - 28 september 2013 12:22

 

Vaknade för ungefär tre timmar sedan och har just nu bara legat och dragit en stund i sängen. Jag och mamma hade tänkt cykla ner till ica för vår traditionella shoppingtur och senare idag ska jag nog ut och fota i detta vackra höstväder. Annars ska jag nog ta och chilla framför någon film och bara mysa lite.

Av Moa von Bäst - 27 september 2013 17:14

Sitter i bussen påväg till forskningsgalan som jag även var på förra året.

[Bild]

Skitsexi bild jag vet.

Av Moa von Bäst - 27 september 2013 15:29

Har haft en riktigt azumig dag i skolan, speciellt under sista timmen då vi hade skolfotografering. Jag blev aaaaaasnöjd, kunde seriöst inte ha blivit bättre! Älskar min grupp. <3

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards