godizapan

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Moa von Bäst - 13 juni 2013 13:46

     

Väntar på att fusk-korvarna ska bli färdiga.  

 

KOLLA, SER NI DET DÄR SVARTA TILL HÖGER, VID MIN TINNING. FÅNGADE DEN BLODSUGANDE J^VELN PÅ BILD, BEVISBEVISBEVIS!!               

Fråga inte vad jag håller på med.        


Da end.

Av Moa von Bäst - 13 juni 2013 13:18

Tja. Just nu håller jag på och laddar upp bilder från grillkvällen i tisdags och håller på och planerar inför dagen.


Och så här såg då jag ut på skolavslutningen:  

Fler bilder kommer så fort jag fått klartecken om att jag inte blir styckad till döds om jag laddar upp en bild där någon annan är med.


Idag regnar det. Det är mysigt, även om det och det faktum att min lillebror är sjuk ruinerade våra planer att fira sommarlovet och åka upp på stan och fika.  Men istället ska nog jag och en viss huligan vid namn Sophia sätta på någon skräckis (standard vettni) och bara chilledilla denna gråtrista torsdag. Första dagen på sommarlovet och första dagen som en icke-åtta och en snart blivande nia.

JAG GÅR SNART I FAJKING NIAN!!!!!!!!!!!


 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards