godizapan

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Moa von Bäst - 8 juni 2013 22:47

Har haft en amazing kväll Filip med uppfriskande promenader, godissnaskande och skräckfilm(er). Mot slutet av sista filmen så var jag så trött att jag höll på att bara dumpa rakt ner i sömnen och låta filmen gå. Men nae, och nu är jag pigg som en ... eh höna.



 Och måste bara hoppa in en helt random sak i det här inlägget och det är hur snygga mina ben är. Stora blåmärken, rivsår och röda, kliande prickar. Glöm heller inte de tjusiga myggbetten lite här var. Äh, vem gillar inte ett par sommarben som visar att man har varit med om mycket och inte är den där lilla puttenuttiga tjejen som bara sitter där och ser söt ut?

     

Och för er nya läsare som tillkom idag så säger jag en sak som jag sagt många gånger förut; nej, jag rakar inte benen. Men jag har så ljusa och näst intill osynliga hårstrån att de i princip inte syns.

Av Moa von Bäst - 8 juni 2013 16:58

En fantastisk bok, varm pizza och ett underbart väder. Hur kan livet bli bättre?

     

Av Moa von Bäst - 8 juni 2013 14:37

Slog mitt besöksrekord idag, åjmajgawd jag e stolt.

 40+ bara idag. Det är ju helt GALET. Jag som brukar komma upp i kanske 10 i vanliga fall - 15-20 när jag länkat den på facebook. Men FYRTIO - det kanske bara ett litet piss i havet för er andra storbloggare men för mig är det ett mirakel och ett budskap om att denna dag kommer att bli härlig. Mer än härlig. Och att jag tänker blogga bättre än NÅGONSIN.


       

JAG TROR SERIÖST JAG BLIR GRÅTFÄRDIG NU. I WANNA THANK ME MYSELF AND I AND OF COURSE MY LOVE TO TWILIGHT AND CANDY. I COULDN'T DO IT WITHOUT YA.


(Btw hade beslutsångest över vilken kategori jag skulle sätta detta inlägg i)

Av Moa von Bäst - 8 juni 2013 11:13

NU JEFLAR BLIR DET TILL ATT JAGA MOTIVATIONEN VA. Fint väder = ut och springa röven av mig. Punkt. Jag har ingen som helst ursäkt att inte ta mig ut idag. Vill jag ha mina muskler så får jag banne mig jobba för dem! Det är aldrig för varmt för att gå ut och springa - said no runner ever. Ska tyvärr inte ha på mig kjol, för även om det är hur skönt som helst är det nog lite opraktiskt att ha när man tränar.


Men nu måste jag ändå gå och klä på mig. Sitter fortfarande i pyamas och svettas som en gris (mitt standarduttryck). Så nu ska jag vara lite mainstream och säga: haenbradag,puss!

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards