godizapan

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Moa von Bäst - 9 juni 2013 18:30

Jag är glad. ÄNTLIGEN har jag lyckats med att hitta ett par helt okej skor till ett (nästan) helt okej pris med en helt okej klack som jag ska ha på skolavslutningen.


300 spänn för de här små raringarna.

    

Jag kan dessutom ha mina inlägg till dem så att jag inte får för ont i fötterna - men vill man vara fin så får man lida pin, även om jag brukar tycka det är ett väldigt dåligt talesätt såatteah.



Av Moa von Bäst - 9 juni 2013 15:05

Vad gör ni här? Varför sitter ni inne och latar er med fördagna gardiner och kollar igenom min blogg? UT OCH NJUT AV VÄDRET FIFAJN.

 

Duckface. Deal with it, 'cuz i was born lik a duck.  
 


But i haz a smil 2. bai.

Av Moa von Bäst - 9 juni 2013 11:46

Men god morgon.

 

Mitt hår är supertorrt. Och jag har ingen annan att skylla på än mig med tanke på vilken påfrestning jag sätter på mitt hårsvall när jag bleker det med citron och kamomill.


Idag hade jag nog inte tänkt göra så mycket, eller i själva verket, JO DET TÄNKTE JAG. Ska förbereda inför skolavslutningen (vilket jag tänkt göra i flera dagar nu), ska sticka till Ica och köpa äppelcidervinäger och Nutella (kärlek på burk), drömma om ett visst par perfekta klackskor som jag aldrig köpte, tänka på gårdagen och fundera. Det är farligt att fundera, men någon måste ta jobbet.

 

På bilder ser det alltid ut som om mina finnar inte är så många egentligen. Men IRL så är det en helt annan femma. I repeat, en heeelt annan femma ...

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards