godizapan

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Moa von Bäst - 13 april 2014 20:21

Jag och Salma hade det både trevligt och roligt när vi var ute och sprang, vi sket totalt i alla som stirrade på oss när vi stannade för att dansa och stretcha på en fotbollsplan!
Efter löprundan blev det mat och sedan hoppade jag i ett avslappnande bad, låg där och lyssnade musik och bara tog det lugnt. Detta är livet!

<3

Av Moa von Bäst - 13 april 2014 16:08

Sitter ute på balkongen och läser en bra bok, samlar på mig lite c-vitamin och fryser halvt ihjäl när de isiga vindarna blåser förbi.

Av Moa von Bäst - 13 april 2014 13:09

Idag ska jag ta mig an första springturen detta år! Är nog lite på tiden och det ska bli så skönt att få sträcka ut benen och känna energin pulsera genom kroppen.
Väl efter löprundan ska jag duscha och sedan chilledilla på altanen, njuta lite av värmen och bara ta det lugnt denna söndag som faktiskt är helt välkommen med tanke på att det fortfarande är en vecka kvar av lovet. Härliga ledighet!

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards