godizapan

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Moa von Bäst - 15 februari 2014 13:15

Just nu sitter jag och käkar mat med världens bästa teaterapor och än så länge så har jag överlevt.

Av Moa von Bäst - 15 februari 2014 08:39

Hela dagen idag och imorgon, sammanlagt arton timmar (!!!!) är det repetition för oss teaterapor så jag tror inte det kommer att bli av så mycket bloggande. Möjligtvis i pauserna om inte min sjuk-huvudvärk har slagit tillbaka. Och jag hoppas verkligen jag är tillräckligt frisk för att åka in till stan och göra detta då jag häromdagen blev yr bara att försöka ta mig upp ur sängen. 

 Men jag ska bereda mig med frukt, Alvedon, vattenflaska och pengar så att jag klarar av dagen. Önska oss lycka till!

 

<3.

Av Moa von Bäst - 15 februari 2014 08:32

Alla hjärtans dag kunde inte ha blivit så mycket bättre i mitt sjuka tillstånd. Jag började med att gå ut en liten promenad med Salma bara för att se om jag skulle överleva det och sedan släpade hon med mig in till gården vilket jag först var väldigt motvillig för, men efter en stund kom älsklingen även dit och så satt vi tre tillsammans med några andra random människor och myste i sofforna till en konstig film som jag fattade noll av. 

 Och när jag gick hem så väntade det en prinsesstårta med geléhallon i kylskåpet vars rest jag nu äter till frukost tillsammans med hönökaka och chicken nuggets (och årets award för nyttig frukost goes till ...).  

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards