godizapan

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Moa von Bäst - 24 februari 2014 22:04

Har gjort en härlig fruktsallad och strött över carob och lucuma (som en riktigt nyttig version av kakao och socker) och nu ska jag sätta mig framför en film och njuta av att vara ledig imorgon.

Av Moa von Bäst - 24 februari 2014 15:55

Jag är ledsen för mitt dåliga uppdaterande de senaste veckorna men av någon anledning hatar mina webbläsare på denna datorn mig från djupet av deras cyber-hjärtan. De stänger ned sig själva helt random och ibland kan det ta upp till tio minuter att starta vilket var VÄLDIGT frustrerande imorse då jag skrivit ett långt blogginlägg som försvann. Min reaktion var att vilja gå och skjtua mig själv.

 Hur som haver, det är verkligen fantastiskt väder ute med sol, värme och nyuppkomna vårtecken. Ska ut och ta en promenad om en liten stund , men först ska jag njuta av mitt té och bara ta det lugnt.     

 Välkomna in till min lilla del av internet! Jag är en riktigt skum feministjävel som är helt galen i Nutella och rock men har även en förkärlek till att bara sitta och knattra på tangentbordet en lugn kväll.

 Jag spyr på dagens samhälle och när jag nästan drunknar i alla patriarkala normer och annan skit som existerar världen så finns feminismen och massor av coola människor där för att lära mig att simma.

 Vill du följa min resa genom mitt liv, mina tolkningar och min resa genom samhället? Spänn fast säkerhetsbältena och packa ner din Nutellaburk –

 för nu kör vi.   

TRANSLATE THE BLOG

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

      

   

   

   


Ovido - Quiz & Flashcards